you're young. so shut up, and enjoy life.


Det är inte varje dag man får cupcakes till frukost! Men idag är jag värt det tycker jag, haha.
Igår var en härlig dag, gjorde inte så mycket på förmiddagen men sen kom Sandra vid 17 typ. Så då drog vi till jätten och handlade ingredienser så att vi kunde baka cupcakes! Sen när dom var klara kollade vi på Eclipse och bara myste:) Sen klockan 23 typ så drog vi till Hernvall för lite chillfestande, kom hem runt 03! Skööööönt!

Idag har jag inget bestämt än, det enda jag vet är att jag ska åka och käka sushi med min kära far, och kanske Cassandra om hon är sugen på att hänga med. Annars vet jag inte..

Jaja, ville mest kika in och säga att jag lever!
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0