nu kommer du tillbaks och vill förklara dig, synd att du inte tänkte på det lite tidigare.

RANDOM PIC.

Hola amigos!
Nu det senaste har jag haft en riktigt kass uppdatering, vet!
Men jag har fått frågor om att visa hur mitt hår blev efter färgningen, det kommer ha lite tålamod med mig bara!

Idag är jag ledig från skolan, det är skönt.
Men jag vet inte riktigt vad som händer idag faktiskt. Kanske hänger med mina coola kompisar, eller så kanske det bär av till någon annan. Vem vet? Hehe
Igår köpte jag en sjukt snygg jacka på Bikbok! Bild kommer senare idag!

Men nu ska jag ta och kolla på lite film, sen får jag allt gå och göra mig iordning! Klockan är ju trots allt halv två!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0