glass i stora lass!




______________________________________________________________________________________________

kom hem från skolan för ungefär en timme sen, och just nu sitter jag här nerbäddad i soffan med en talrik glass! helt underbart gott :) jag känner mig inte helt 100 idag heller. har jätteont i halsen och är sjukt hängig! men jag tror att jag ska vila lite nu, och kanske kolla Desperate Housewifes, och sen blir det  att fika på Strandgatan med Ines, Amanda, Klara och förhoppningsvis Malin också. :)
jag vet inte om det kommer bli så bra uppdatering idag, så jag funderar på att ha en liten frågestund ? får se hur det blir med den ideén, men ha det bra sålänge!

hugs&kisses ♡


Kommentarer
Postat av: Josefine

men blev ju inte lille sugen nu heller :D

2010-05-12 @ 22:09:12
URL: http://jussiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0