mina svar på frågestunden del ett

Kan du inte berätta lite om din skola?
Jadu, jag går ju en estetisk linje som är inriktad på design. Den ligger på folketshus i Trollhättan, på översta våningen. Riktigt bra skola! Om man är "estetiskt lagd" så är den linjen perfekt! Bra utbildning, och riktigt rolig.

Känner du många i din klass ?
Nja, sådär. Kände bara Sandra från början, men nu har jag lärt känna en tjej som heter Tyra. En helt underbar tjej! Så jag umgås mest med Sandra och Tyra i skolan. Vi har bara fyra killar i våran klass, tyvärr. Men jag tycker att jag lär känna fler och fler med tiden. Det är ju trots allt bara början än så länge!

Har du någon kille på gång?
Haha, jadu.. Det finns en kille som jag har träffat nu det sista, och han är väldigt härlig. Allt jag kan säga än så länge ;)

Vad gör du på fritiden?
Det är väll det vanliga. Är med kompisar, shoppar, går på fester på helgerna. Inte så mycket plugg, eller rättare sagt inget alls! Men som ni säkert vet är jag ju med i musikalen En Värsting Till Syster, så på helgerna blir det mycket föreställningar. 

Vad tränar du?
Jag tränar fotboll två gånger i veckan, (har i för sig uppehåll nu men.), dansade vääääldigt många gånger i veckan för cirka två veckor sen i musikalen. Nu när föreställningarna kommit igång så blir det bara på helgerna. Gymmar i perioder. Och ibland kan jag få för mig att ta en joggingrunda, händer tyvärr mycket sällan! Oftast bara på somrarna.

Vart tränade du och Ida på gym, går ni i det?
Som jag skrev ovan så tränar jag bara på gym periodvis, Ida också. Men när vi väl tränar så gör vi det på Älvhögsborg, Plus. Trivs jättebra där! Fräscht och bra instruktörer, något att verkligen rekommendera! 

Ungefär hur många läsare har du per dag? i snitt :)
Det kan variera väldigt mycket! Beror ju på hur mycket jag uppdaterar. Ni som har följt min blogg länge vet ju att jag kan ha väldigt dålig uppdatering emellanåt. Men det kan vara runt 50-200 läsare per dag.

Vad är ditt favoritplagg i garderoben? och vad använder du till det? :) puss
En fråga jag utan tvekan kan svara på! Det är definitivt mina stentvättade jeans som jag köpte på Topshop i somras! LOVE. Vad jag använder det till? Ja, det går att använda till allt! Söta toppar, mysiga hösttröjor, enkla linnen. De lyfter enkelt upp outfiten! Man kan ha dem både till fest och vardag.
Topshop 200:-

Jag undrar varför de tog slut mellan dig och simon ?
helt sjukt söta tsm ..
Det var ju ett tag sen nu, men vi gick väll åt olika håll. Hade olika åsikter och intressen. Känslor dog. Jag var väldigt ledsen ett långt tag, men som tur var tog det också slut. Jag gjorde många dumma saker när jag var ledsen, som jag ångrar nu. Letade efter killar att hitta tröst hos, men allt gick väldigt fel. Som tur är har allting bara stigit. Mår hur bra som helst nu! Livet leker verkligen. Men mitt viktigaste råd jag kan ge er: leta aldrig efter kärleken. Den kommer när man minst anar det. 

Nämn topp 5 bästa killkompisar:D
Haha, topp 5? Kan inte säga i ordning, för alla har ju sina bra och dåliga sidor. Men fem av mina allra bästa killkompisar är:
Oscar Strandberg, har känt honom sedan jag gick i femman. Känns som vi har upplevt det mesta tillsammans! Kommer fortfarande ihåg dagen då vi träffades för första gången! Kan verkligen lita på denna killen.
Alexander Granath, också känt största delen av mitt liv. Väldigt go kille man kan hitta på det mesta med! Alltid på bra humör! Jag vet att Alexander skulle stötta mig i alla lägen!
Rasmus Hyvlander, vi träffades av en slump ute i min kompis Matilda's stuga. Vi träffas inte så ofta eftersom han bor i Lilla Edet, skulle vilja träffa han mycket mer, men på något sätt har vi alltid hållit uppe kontakten. Har otroligt kul med Ramus, kan prata om det mesta med honom också!
Lucas Strömberg, träffar han tyvärr inte heller så mycket. Riktigt go kompis, vet att jag kan ringa honom vilken dag, vilken tid som helst och prata om allt mellan himmel och jord, och det betyder otroligt mycket för mig!

Vet att jag bara har skrivit om fyra av mina bästa killkompisar, men har väldigt många och vet att svaret redan är långt! Haha, ni skulle garanterat somnat! Har så mycket att säga om alla, har verkligen underbara vänner!







Kommentarer
Postat av: Läsare

Mums på Alexander!!

2010-11-30 @ 23:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0