mina svar på frågestunden del två

När blev du av med oskulden? 
Jag blev av med min oskuld när jag var fjorton år.

Har du någon gång ätit p-piller? isf vilka och vad tyckte du om det?

Ja, jag äter p-piller just nu! Jag har tagit Yasminelle sedan mer än ett år tillbaks. Tycker dom fungerar jättebra, har inte haft några problem med dom än så länge.

Du är väl med i en musikal ? vart kommer den vara och vad handlar den om ?
Ja, det är jag. Som jag skrev i en tidigare fråga så heter den En Värsting Till Syster. Den handlar om en Showsångerska som heter Delores och förflyttad till ett kloster för att ta skydd när hon har bevittnat ett mord. I klostret finns det en nunnekör, som sjunger "hellre än bra". Hon får som uppgift under sin tid i klostret att lära dessa tondöva nunnor att sjunga. Hon lyckas, och nunnekören blir en succé!
Efter att ha återvänt till sitt liv som showsångerska blir hon förfrågad om att bli lärare på Saint Francis skolan, av de tre av hennes närmaste "nunne-vänner" hon träffade under sin tid i klostret. Hon svarar ja, men bara för att vara vänlig. När hon kommer till klassen hon ska undervisa blir det inte riktigt som hon tänkt sig. Eleverna är väldigt stökiga och hon får inte en syl i vädret. Inte förrän rektorn berättar för Delores att skolan ska läggas ner blir det skärpning på eleverna under vissa omständigheter. De blir en kör och deltar i en stor musiktävling. De vinner tävlingen och Saint Francis har återfått sin publicitet och kan på såsätt fortsätta som skola.
Musikalen kommer att visas i: Falköping, Trollhättan, Skara, Mellerud och Vänersborg. 

Vad vill du bli när du blir stor ?
Varför känner jag mig alltid så tråkig när jag ska svara på den frågan? Jo, för jag vet inte svaret. Det ända jag vet är att jag vill jobba inom design och mode. Behöver absolut inte vara klädmode. Kan vara allt från inredning till tidningar. 

Vad lyssnar du på för musik ? Artister och favoritlåtar?
Jag tycker jag lyssnar på mycket blandad musik. Men mina absoluta favoritartister är Lars Winnerbäck, Melissa Horn, Håkan Hellström och Kristian Anttila. Bästa låten just nu är She will be loved - Maroon 5.
Här har ni min Spotifylista om ni är intresserade: göttare än m0s

Vem var din första kärlek? :)
Simon hette han. Vi var tillsammans i tio månader, det var en riktigt fin tid. Har väldigt många minnen från våra tio månader.

Vem var den första du hångla med ?
Haha. Jag gick i sjuan, och tyckte om en kille som hette Felix. Vi gick i parallellklass på Fridaskolan, och vi hade bestämt att han skulle komma hem till mig. Jag kommer så väl ihåg hur jag tokstädade hela mitt rum! När han kom hem till mig så satte vi på första bästa film, Herkules, och en halvtimme senare blev det hångel! Haha, på köpet fick man en fläskläpp, oförglömligt minne!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag slinker in en till fråga, hoppas du kan svara på den även fast frågestunden är över:)

Vem av dig och Simon var det som gjorde slut?

Om det var han, hur kom du över honom?

2010-10-05 @ 19:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0