mina svar på frågestunden del tre

Vad använder du för sminkborttagnings medel ? har du något att rekommendera ? :)
Jag använder ett sminkborttagningsmedel som är av märket Exuviance. Jag tycker att det är jättebra, har alltid använt det enda sedan jag började med smink, så kan inte jämföra det med andra produkter. Men om ni har något ni inte är nöjda med, så kan jag rekommendera det!

Hej! jättebra blogg! jag undrar.. jag ska nämnligen träffa en jättesnygg kille om några dagar. jag undrar.. vad ska man göra? och hur ska man bete sig?
Hej, tack! Haha, jadu. Vet inte om jag är den rätta att fråga. Men när jag träffar nya personer så brukar jag bara vara mig själv. Tråkigt svar, jag vet. Men det lönar sig bäst i längden. Du ska inte försöka vara någon annan, då brukar det bli väldigt jobbigt. Var social! Alla tycker om sociala människor! Inte sant? Tänk på att första intrycket är alltid utseendet. Hur snäll och go personen är, så är det sant. Det första man ser är ju ansiktet och kläderna. Så viktigt att tänka på är att vara riktigt snygg första gången man ses;)
Sammanfattning: Var dig själv. Prata mycket, ställ frågor, ge utförliga svar! Och stå läääänge framför spegeln innan ni ska ses!;)

Vilka är dina bästa vänner?
Har många vänner! Vissa närmare än andra. Mina två närmaste vänner som verkligen förstår mig, och som jag träffar mest är Ida och Cassandra.
Sen har jag många andra bra vänner så som Sandra, Matilda, Malin, Tyra, Amanda och alla mina killkompisar.

Vilka bloggar läser du? Vad fick dig insperationen att börja med dem kläder du använder?
Jag läser mina vänners bloggar, och några småbloggar som ägs av folk i Trollhättan. Sedan så läser jag Victoria Törnegren, Lisaplace, Felicia Frithiof, Andreas Wijk, Angelica Blick.
Jag får min inspiration ifrån mest ifrån bloggare. Det är periodvis olika. Men just nu får jag mycket ifrån Victoria Törnegren, Lisaplace och Felicia Frithiof. Riktigt bra stil har dom enligt mig!
Men självklart får jag inte bara inspiration ifrån bloggar. Jag får också ifrån mina vänner, tidningar och folk jag ser lite överallt. Ute på stan och Facebook t.ex? Men självklart så kopierar jag ju inte bara rakt av, utan mixar allt och sätter min personliga touch på det hela!

Hur fixar du så att du får gilla på fb och sånt längst ner under inläggen typ? :)
Det hittade jag på Designadinblogg.se! Jätteenkelt! 

Vem av dig och Simon var det som gjorde slut? Om det var han, hur kom du över honom?
Det var faktiskt Simon som "gjorde slut". Det var riktigt jobbigt i början! Kände att jag bara ville lägga mig under mitt täcke och aldrig mer komma ut igen. Men tiden gick, det var jobbigt ett långt tag. I flera månader efter. Men tillslut, en dag så blev allt helt klart för mig att jag kunde klara mig utan honom. Det är sant, det bara kom upp för mig.
Men jag gjorde också rejäla misstag som man absolut inte borde göra! Jag träffade han efter vi hade gjort slut som "vänner", trots att jag fortfarande var så fruktansvärt kär i honom.
Jag träffade andra killar, och "försökte hitta kärleken" - inte bra.
Men jag skärpte till mig efter ett tag. Och det är ju sant som man säger. Tiden läker alla sår. Men det är ju faktiskt aldrig någon som har sagt hur lång tid det ska ta, eller hur? Men man kommer alltid över det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0