jag borde nog lugna mig. dom kommer döma mig.




Svar på "dagens-frågorna"

Finns det något klipp ifrån musikalen du var med i? Skulle varit kul att få se nämligen! :)
Nej, det finns det tyvärr inte! Inte vad jag vet i alla fal... Men det har gjorts en film som alla som var med och deltog får köpa, men vet ej om fler än vi kommer att kunna köpa den!


Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Jag vill faktiskt ha ett förhållande.. Tycker att det är sjukt mysigt att ha någon som man vet att man alltid kan vända sig till förutom sina vänner. Någon man kan ligga och mysa och skratta med hur länge man vill! Usch ja, jag vill verkligen ha ett förhållande!


Om du fick välja att se ut som vilken kändis du vill, vem skulle det då vara?
Oj.... svår fråga!
Det finns allt för många fina personer ute i världen för att kunna peka ut bara en som är den vackraste (enligt mig). Men om jag är tvungen att välja en av alla så skulle det nog vara.... Miranda Kerr. Hon är definitivt en utav dom finaste jag vet. Men som sagt, det finns allt för många för at bara säga en!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0