svar på tal



hejhej Andrea :)
jodu .. detta med att designa bloggar är väll inte min starkaste sida (a)
jag fick faktiskt hjälp med min design av min underbara vän amanda,
(hennes blogg hittar du HÄR)
men mitt råd till dig skulle vara att gå in på designadinblogg.se,
där vet jag många som har fått bra hjälp med sin bloggdesign!

designen du beskriver påminner lite om den jag hade förut på min gamla blogg! www.lasfashionistas.blogg.se
du kanske kan kika in och kolla om du hittar något intressant ? :)
ha det fint! ♥

hugs&kisses ♡

Kommentarer
Postat av: klara

hej cornelia! jo jag undrar och du och han anton lundqvist har något på g

btw älskar din blogg äger alla

2010-05-12 @ 09:33:30
Postat av: cornelia

haha, jodu ..

nja , men det kan man väll inte säga :)

roligt att du läser min blogg! ♥

2010-05-12 @ 14:08:53
URL: http://corneliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0