äppelknyckarjazz





Gomorron eller gomidda!.. Det väljer ni själva. För mig är det snarare Gomorron, eftersom jag fortfarande ligger kvar i sängen. Varför undrar man då ? Jo självklart är det så att jag har åkt på en influensa! SKOOOOOOJ. Är det inte en skräll att man ska bli sängliggande en dag innan Fallens Dagar börjar och två dagar innan man ska ha sin första riktiga "dansuppvisning" eller vad man nu ska kalla det. FAN. Men men, vad ska man göra åt saken. Jag får bara kriga! Men nu ska jag lägga mig och försöka sova lite yttligare, får se hur jag lyckas med det.

Hugs&kisses

Kommentarer
Postat av: angelica

söt :)

2010-07-15 @ 21:32:32
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0