two thumbs up



Hej alla glada! Just nu är jag hos min fader, eller jag har varit här hela dagen men först nu har jag tid att blogga. Idag har jag varit på Granngården från klockan 10.00 - 17.00 och övat med musikalen. Det blev mest dans idag. Efter det så åkte jag hit till min pappa, vi åkte och handlade lite käk (klyftpotatis och hamburgare), och lite annat smått&gott. Sedan satte vi på Pearl Harbor och jag föll pladask för den. Har inte sett hela filmen tidigare, utan bara halva. Om ens det? Men i alla fall, jag gillar den starkt! Och man kan ju inte annat än att bli förälskad i "Danny" !? (Ni ser honom ett par inlägg under). Ja herre jesus...
Men nu är det nog dax för att sova, ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0