och nu har du hittat någon mer kittlande än mig


Verkligen ingen bra bild på mig, men jag bjuder!



Idag blev det en fika på Espressohouse med min älskling Ida. Riktigt mysigt. Efter fikan så gick vi och tittade lite i affärer, jag kan ju säga att jag verkligen vill ha min "månadspeng" NU. Hittade en massa fint inne på glitter, blev också sugen på att köpa mig ett par fina höstskor. Så det står högst på innköpslistan nästa månad.
När vi var hemma från stan så blev det att cykla till STIP för lite fotbollsträning, alltid lika gött att få springa av sig lite av det onyttiga man fått i sig under dagen. Och nu är jag då hemma, utvilad och redo för en god natts sömn.
Imorgon ska jag och Ida till grannstaden Vänersborg för lite festande, så kommer nog inte bli nån uppdatering under kvällen, men ska försöka blogga lite på dagen :)

Visste ni föressten att Ida också har en blogg? Om inte, så kan ni läsa den här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0