I wish you had a favourite beauty spot, that you loved secretly

-Blden är från 9:ornas Merexamen igår!

Jag är ledsen för sååå dålig uppdatering! Men jag har ingen lust att blogga just nu, det händer så mycket annat runt omkring. Igår hade jag merexamen, så då bjöd Fridaskolans 9:or på sång, spex och en jävla massa mat! Jag själv framträdde med två sånger. Hey Soul Sister och Hallelujah! Den första gick förjävligt rent ut sagt, men den andra gick lite bättre. Det var min jävla nervositet som förstörde allt :( Så kan det gå när man ska uppträda för mer än 300 pers, då blir man nervös kan jag säga! Men nog tjötat, jag får hoppas på att mitt blogghumör blir bättre!

hugs&kisses ♡

 


Kommentarer
Postat av: tessan =)

har du ingen video när du sjunger isf kan du inte spela in än då? :)

2010-06-10 @ 19:06:44
URL: http://tesszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0