lite av det du kanske inte visste om mig!


Är du singel?
Ja
Är du lycklig? Ja!
Är du uttråkad? Nu, ja
Är du ledsen? Nej
Är du italienare? Nej
Är du gravid? Nej
Är du full? Nej
Är du en cooling? Självklart!
Är du från Irland? Men nej
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, inte direkt
Har du nånsin blivit sårad? Ja 
Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Ja det tror jag allt
Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Inte vad jag kommer ihåg
Har du haft en hemlig beundrare? Haha, men hallå ? Hemlig ? Inte vet jag!
Är du kär? Nej
Vill du gifta dig i framtiden? Tror jag allt

Två alternativ ett svar..
Kärlek eller lust? Båda
Hår eller ögon? Hår
Katt eller hund? Hund
Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Ett antal nära vänner!
TV eller Internet? Internet
Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på vilket humör man är på. Men just nu så skulle jag föredra vild utekväll ;)
Pengar eller lycka? Lycka
Dag eller natt? Dag
MSN eller mobil? MSN

Har du någonsin..?
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja, hehe
Brutit ett ben? Nej
Gjort nåt du ångrar? Ja 
Hoppat Bungee Jump? Nej
Ljugit för någon du tycker om? Ja, tyvärr
Ätit en hel tårta? Nej
Gjort bort dig offentligt? Haha, ja
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja
Gråtit när ett husdjur dog? Ja, hehe
Velat försvinna? Ja 

Vad såg du på tv sist? Top Model 5
Vems blogg läste du sist? www.kanal5.se/web/guest/andreaswijk
Vad åt du sist? Äpple
Vem pratade du med sist? Syster
Vem ringde du sist? Cassandra
Vem messade du sist? Linus
Vad läste du sist "bok"? "Räcker det om jag älskar dig ?"
Vem pussade du sist? Sandra
Vem kramde du sist? Evelina eller Sandra 
Vem bjöd du sist på något? Vet inte
Vad köpte du sist? Choklad

Kommentarer
Postat av: sandra

puss på dig med babe

2010-09-08 @ 17:32:13
URL: http://sandralindqviist.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är snyggaste cassi schönberg eller cassandra schönberg ? :)

2010-09-08 @ 17:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0