i can't believe i still miss you..



Kom hem för ungefär två timmar sedan från en underbar söndagsfika med mina favortitjejer! Utan tvekan. Vi hade det jättemysigt, vet inte när jag träffade Malin och Amanda sist! Det var i alla fall fööööör länge sedan. Vi har det alltid lika roligt, det går inte att få stopp på oss när vi pratar, haha. Men vi sa faktiskt att vi skulle ta en fika nästa söndag med, så att det inte går så långt imellan varje gång. Men vill väll inte dö av saknad! 

Imorgon är det skola, alltid lika roligt, not. Har så sjukt tråkiga lektioner imorgon också så jag vill bara spy! hehe. Efter det så blir det gymmet för min del, var där en liten stund idag också men ska försöka hinna med det imorgon med. Och efter det så blir det att åka till Granngården för ännu en lång men ändå mysig kväll i replokalen. Bara två veckor kvar till premiären nu ju!!! Är så sjukt nervös! hähä...
Men ska faktiskt försöka att slänga in en Dagens Outfit imorgon också, har mycket på schemat men kan försöka! 

Men nu väntar sängen! Gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0