i wonder what's on your mind right now




Kom precis hem från att ha åkt gocart och käkat med fotbollslaget. Gööör trevligt.
Jag håller just nu på att packa, eftersom jag kommer att sätta mig i en buss klockan 06.45 imorgon bitti, sex timmar senare kommer jag stiga av bussen, och då kommer jag att befinna mig i vår huvudstad Stockholm.
Jag kommer bara att vara där till Fredag kväll, men detta betyder naturligtvis ingen uppdatering. Är ledsen men så är det.
I Stockholm ska jag bla besöka konstmuseet, designbutiker, operan och mycket mer. Tror att det kommer bli sjukt roligt. Om jag inte redan har skrivit det så ska jag dit med våran klass, och Samhälls klassen. SKOJ.

Nu får jag fortsätta att packa, PUSS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0