spexfoto snart!?



Den 20:onde är det spexfoto som gäller! jag, amanda och cassandra har funderat länge på en outfit som faktiskt kan gå hem! *jag kommer inte nämna vilken*. men nu börjar jag få lite panik vad gäller att köpa in själva "outfiten". har vart inne på Myrorna och kollat om dom haft något spännande, men om jag ska vara ärlig så skulle jag nog ändå inte kunna ha på mig begagnade kläder ;s men det är ju jag det .. andra bryr sig inte, och det är ju bara possetivt ? själv är jag lite mesig när det gäller sånt.
men iallafall, jag och amanda har kommit fram till att vi ska ha outfiten på bilden som backup. vad tycker ni om den ideén ?
hihihihihi. skämt osido.
okeeeeeeeeej , LÅNGT INLÄGG! hajdoooo

hugs&kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0