ja det är ju kul när det går bra för andra

- du fick som du ville, grattis du vann.
jag är inte ledsen, jag är bara så jävla förbannad och besviken. jag fattade allting, erat lilla spel. det var det, det var. vad var jag då ? eran lilla tärning som kastades emellan ? som fick se till att ni hade det bra.
ingen brydde sig speciellt mycket om vad jag tyckte och tänkte. det var så jävla synd om dig som blivit "sviken" av en av sina närmaste vänner.
eller han som alla tyckte var en player, men han fick alltid som han ville. han fick också stå i centrum. han som sa "nej, jag kommer inte ta tillbaks henne, det är dig jag vill ha nu", och jag trodde faktiskt på han, fastän alla hade sagt att jag inte skulle det. kanske det faktiskt var så att jag på något sätt tyckte om honom. men hur skulle jag kunna göra det? det var ju du som älskade honom mest. det hade du ju alltid gjort och jag förstår dig. jag vet hur det är att älska någon.
men när om man verkligen älskar en person så vill man den det bästa. man vill inte försöka "fjäska" till sig uppmärksamhet genom att påminna alla andra hur "underbart" bra ni hade det. nej, jag vet inte, det är i alla fall vad jag tycker.

men jag tänker inte sitta här och skriva långa romaner. sitta och gräva ner mig för att andra någon gång kanske möjligtvis råkade ha tur. det finns ju andra som gör det så bra. jag skiter i detta, jag skiter i er två nu. jag tänker låtsas som om något av detta aldrig har hänt, det var bara ett litet snedsteg i mitt underbara
liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0