min dag i bilder








Dagen började med att jag träffade Ida och vi gick ner till stan. Vi gick i lite affärer osv, och jag införskaffade mig några smycken. Lägger in bilder imorgon! Klockan 21.00 satt jag, Ines och Cassandra förväntansfulla i biosalongen till Eclipse. Och jag kan säga att jag blev inte det minsta besviken denna gången heller! Seriöst, jag tror inte att det finns några vackrare filmer än Twlight, New Moon och Eclipse! Kan knappt bärga mig till 4:e filmen kommer, Breaking Dawn. Efter bion så blev jag och Ines de två lyckligaste tjejerna i världen! Vi fick planscherna från biofgrafen på Edward och Jacob!

Men nu ska jag lägga mig och sova med Cassandra och Jacob. Hugs&kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0