bad update

Bild lånad av Sandra


Okej, jag vet att jag har haft kass uppdatering! Men skolan har ju precis börjat så jag känner att jag har fullt upp! (Man får faktiskt skylla på det).
Men idag så va det en sjukt härlig dag, vi börja i för sig halv nio, men hade bara en lektion, Svenska A, så vi slutade tio i tio. Gööör härligt! Så jag, Sandra och Evelina gick ner på stan lite och kikade. Sedan gick jag och Sandra till Phasa Thai, gott! Kom hem vid tolv snåret, så jag gick faktiskt och la mig haha! Vaknade nästan precis av att telefonen ringde och det var Ida. Så nu sitter jag och väntar på att hon ska komma hit, trevligt.
Hugs&kisses!

Kommentarer
Postat av: georgina

sv: tack detsamma!

2010-08-26 @ 21:33:05
URL: http://georginaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0